Wat beleefd Melissa op Ibiza?

Bijna op de helft!

Wat gaat de tijd toch snel... zit inmiddels alweer bijna op de helft van mijn avontuur! haha Helaas heb ik dan ook niet zoals beloofd elke week een verhaaltje geplaatst op deze site.. op een of andere manier heb ik geen tijd of geen zin. Oeps

Wink

Maar nu dan toch nog even een verhaaltje over de dingen die ik beleefd heb de afgelopen weken. Als eerste wil ik het even hebben over mijn werk, want het is namelijk geweldig! Elke dag rij ik in mijn auto een beetje over het eiland van hotel naar hotel. (heb trouwens een prachtige Renould Gran Modus, met 3000 km op de teller!) Op woensdag en zondag hebben we altijd vluchtdagen, dus moeten we op het vliegveld zijn om mensen te helpen met inchecken en om de nieuwe lading gasten op te wachten, en toe te spreken in de bus. Deze dagen vind ik eigenlijk het minst. De dagen na de vluchtdagen hebben we altijd info´s, hierbij ga ik naar de hotels waar nieuwe gasten zijn aangekomen, en die geef ik een uitleg over het eiland, en welke excursies we hebben + auto verhuur etc. Ik vind het altijd erg leuk om deze nieuwe gasten persoonlijk te leren kennen en een beetje te kletsen. De rest van de week bezoek ik al mijn hotels, ik zit dan in de receptie om eventuele vragen te beantwoorden en/of excursies te boeken. Ik heb in totaal zon 10 hotels. Dus dat is aardig wat!

Genoeg over het werk. Naast het werk doe ik natuurlijk ook genoeg andere leuke dingen... Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, leeft de hippie cultuur erg op het eiland Ibiza! Ik kijk dan ook mijn ogen uit, allemaal prachtige kleding en prachtige mensen. Zo ook op het strand bij Benniras. Elke zondag avond komen hier allemaal hippies en lokale bevolking samen om met zn allen de zon ondergang te bekijken.... wat een mooi gezicht zeg!Na dat de zon onder is gegaan, gaat iedereen op kleden zit en heeft eten en drinken mee. Er wordt muziek gemaakt op trommels en er worden shows met vuur gegeven.... echt een super relaxte sfeer! Wie ooit naar Ibiza gaat, mag dit echt niet missen!

Ook ben ik een aantal weken geleden naar het feest, fuck me Im famous! in de Pacha geweest! Hier draaide David Guetta! WOW! Wat een geweldige sfeer en geweldige muziek! Ik ging helemaal uit mijn dak en ben vanafnu dus ook fan van David Guetta! De cd gaat ook snel aangeschaft worden, zodat ik jullie in Nederland de muziek kan laten horen.

De laatste 2 weken ben ik niet echt op stap of naar clubs geweest. Het leven hier is duur, en ik wil na de zomervakantie ook nog wat geld overhouden. Dus ik doe het even rustig aan en stort me op mijn werk.

Tongue out
Aan het einde van de maand (bijna) komt mijn studiefinanciering binnen en dan kan ik weer wat dingen doen! O.a. shoppen!!!!! De kleding is hier echt zoooo mooi! (En ja jasmijn zon broek ga ik echt voor je meenemen, het zit lekker en is echt hip!)

Ik zit nu in een internetcafe, heb vanochten een paar infos in hotels gehad, en heb vanmiddag nog een paar... dus zit de tijd even te doden op internet. Want ik zit helemaal aan de andere kant van het eiland, en het kost te veel benzine om op en neer te rijden! En ik vind op internet zitten echt helemaal niet erg! Ik ben echt enorm aan het afkicken hier, heb namelijk geen internet en geen tv! En Melissa zonder tv is bijna niet mogelijk! U hoort het goed: MELISSA HEEFT GEEN TV!!! (whaaaa.... dat is dus ook echt het enige dat ik mis vanuit Nederland, de TV)

Nou mensen tot snel! Adios amigos! Ik weet niet of ik nog wel een verhaaltje plaats.... maar dat zin jullie dan wel! Iedereen in Nederland wens ik een hele fijne vakantie!!

Ciao! Liefs, Melissa

Reacties

Reacties

Anneke D ;)

WAUWH!! 'T klinkt echt allemaal geweldig wat jij daar doet!! Ideaal dat je lekker de vrijheid heb met een eigen autootje!! Wij hebben hier nu ook eindelijk lekker weer.. Ik heb net gezellig met Trijnie op het terras gezeten.. We hebben al helemaal zin in de Sneekweek!! Jammer dat jij er dan niet bent om me te feesten!! Maar werkse daar, en veel plezier..

Adios, liefs Anneke.

Trijnie R;)

Heeeeej meissie!!

Ik zit al af te tellen hoor:P, wij gaan echt VET VET stappen als jij terug bent!!
Feestjuh!! Hier in Sneek stromen de toeristen nu een beetje binnen, helemaal gezellig
Maar klinkt allemaal super man, wat je daar aan het doen bent! En super goed van je ook!
Wij spreken elkaar snel meid!
Liefs Trijnie

Marjon

Hey Melissa!

Wat een gave dingen doe jij! Leuk dat het werk je ook zo goed bevalt! :D Geniet er nog maar van!

xxx Marjon

Lidion

Hey Melissa,

Ik kwam per toeval op je site terecht. Een Nederlandse die net als ik naar Ibiza is vertrokken. Ik ben in April gegaan om hier te studeren, aan de clownsschool van Eric de Bont in San Jose! Doe de theaterschool in Utrecht. Ben je hier alleen voor werk of voor studie?

Leuk om herkenbare dingen te lezen in je blog en dank voor de tip van Benniras, daar ga ik dus bij zijn volgende zondag!

Mijn verhalen zijn te lezen op www.lidionzierikzee.waarbenjij.nu

Veel plezier nog en ja ik ben ook verslaafd aan de kleding hier, hoe krijg je 40 kilo voor elkaar? Ik ben zeer nerveus als ik denk dat ik maar 23 kilo terug mag meenemen....

Lidion

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!