Wat beleefd Melissa op Ibiza?

Hola! Buenos dias!

Hola allemaal!!

Hier dan eindelijk een verhaaltje van mij.... kan hier namelijk niet zo vaak op internet, omdat het erg druk is! Dus dan nu maar eventjes... zit vandaag namelijk de hele dag op kantoor en ben al klaar met mijn taken!

De eerste week heb ik mee gelopen met mijn collega Joyce, zei heeft me veel uitgelegd en verteld... pfff wat een bak informatie komt er dan over je heen! Maar als je het eenmaalalles keer gedaan hebt, dan wordt het veel duidelijker! Ook heb ik die week veel rondgereden in mijn autootje! haha! Wat tof is dat zeg! Ik kom echt overal, en de eerste keren dat ik hier in Spanje reed, was het ook best eng en ik ben vaak verkeerd gereden! Maar dat is juist goed, zeggen ze hier!! haha! Maar nu weet ik inmiddels goed de weg! Als ik terug in Nederland ben, kan ik pas echt rijden! (het is hier namelijk een gekkeboel op de weg!)

Vanaf afgelopen maandag heb ik alles al in mijn eentje gedaan! Dus alle info's in de hotels, bezoeken en nog wel samen met mijn collega's op de luchthaven mensen opgehaald! Maar vanaf volgende week woensdag mag ik dat ook in mijn eentje doen! Het werk is erg leuk, maar wel erg wennen! De dagen gaan namelijk echt heel erg snel voorbij! Ook moet ik erg wennen aan mijn collega's, omdat zij hier allemaal al een langere tijd zitten en elkaar dus al erg goed kennen.... en ik moet me er dus maar even tussen wurmen! Hoop dat het contact dus nog wat leuker wordt... maar dat komt vast en zeker wel goed!

Natuurlijk heb ik ook wel vrije tijd hier hoor! Ben al een aantal keren uit eten geweest en wat op terrasjes gezeten.... helaas nog maar een keer op stap geweest! Naar Bora Bora! Hier komen de vliegtuigen heel laag over, en de mensen in het vliegtuig zien ons op het strand dansen! Echt te grappig! Ook hebben we afgelopen dinsdag de eerste kroegentocht gelopen van het seizoen! haha! Dat was ook erg lachen! Met alle Nederlanders op pad! En aankomende maandag is het eerste Tiesto feest!!! En wij als Arke en Holland International verkopen hier ook tickets voor + kans op meet & greet met Tiesto! En dan ook nog in the Privilige (grootste discotheek van de wereld) en wij mogen gratis naar binnen en ontmoeten Tiesto en wie weet zitten we nog wel in de VIP area! NICE!

Hoop de komende tijd ook nog wat vaker naar verschillende discotheken en feesten te gaan, want het moet allemaal echt geweldig zijn! haha! Ibiza is echt een bestemming waar ik echt vaker heen wil! Het is echt heel mooi! Rust, drukte, groen, blauw water, toffe mensen!

De volgende keer zal ik wat foto's gaan plaatsen! Zodat jullie ook een kleine indruk krijgen van wat ik hier doe en zie!

Voor nu zeg! Adios en tot snel!

Liefs, Melissa

Reacties

Reacties

Je zusje

Dag zus!!
Ben net terug van het andere eiland en het was echt super! Lekker gefeest en op het strand gelegen! Mooi om te lezen dat het leuk is! We zijn op Mallorca naar BCM geweest, ook zo'n grote discotheek maar het was echt erg! Allemaal dronken Engelsen! Ik was in shock! Maar goed, ik zal snel de foto's op mijn hyves zetten. Kun je ook even Mallorca checken! Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!!
Liefs, Jasmijn

mem

wij zijn net terug en heb even je site gecheked wat een leuke fotos zeg. wij hebben het ook leuk gehad. en zo te zien heb jij het ook leuk. ik bel je snel! XXX mams

Hetty

Hé Melissa,
ik dacht; laat ik eens effe kijken wat jij allemaal uitspookt ;) Het wordt inmiddels een dagtaak om alle reisverhalen van iedereen (jij, lies, marlies, jes, ...) bij te houden :p Maar zo te lezen, heb je het prima naar je zin daar. Het lijkt me echt tof!! Geniet ervan en tot na de zomer!
Liefs, Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!