Wat beleefd Melissa op Ibiza?

Vertrek datum! :D

Yes....

Eindelijk de lang verwachte email gehad... ik vertrek zondag 22 Juni 2008 om 05.00 uur naar het o zo mooie eiland Ibiza! Mijn bagage is verdubbeld, en mag dus lekker 40 kilo mee! Ideaal zeg ik zo!

Wink

Ook meteen een mail ontvangen van mijn collega op Ibiza! Zij is 16 April 2008 al aangekomen en dus al druk aan het werk. Ik zal samen met haar een appartement delen in Playa d'en Bossa in een mooie Spaanse woonwijk!

Tongue out

Na deze twee super leuke mailtjes, ben ik dus ook erg blij! Het avontuur komt steed dichter bij en ik heb er super zin in!

Als er weer nieuwtjes zijn, zal ik jullie op de hoogte houden!

Dat was het voor nu!

Ciao! X Melissa

Reacties

Reacties

Anneke D.

Hey Melissa!! Dit zijn leuke mailtjes die je gekregen hebt..!! Maar helaas ben je met je verjaardag niet thuis dit jaar.. En met mijn verjaardag ook niet.. :(

Groetjes van Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!